Hvis der er en fejl ved dit produkt, har du som privatperson ret til at reklamere over det mangelfulde produkt i henhold til den obligatoriske forbrugerbeskyttelseslovgivning, der gælder i det land, hvor du har din sædvanlige bopæl. I Danmark har du ret til at reklamere over oprindelige fejl og mangler i produktet, der opstår inden for to år efter produktets levering (ansvarsperioden). Du skal altid reklamere inden for rimelig tid fra det tidspunkt, hvor du burde have opdaget fejlen. Hvis du klager inden for 2 måneder efter, at du opdagede fejlen, vil det altid blive anses som rettidigt. Hvis du vil klage over et produkt, kan du udfylde vores formular her.

Herefter bliver du kontaktet af vores serviceafdeling. Har vi brug for at produktet bliver sendt til service bliver du kontakt efterfølgende (vi sender en forudbetalt fragtseddel). Dette gøres for at sikre dig den hurtigst mulige løsning, da vi i de fleste tilfælde samarbejde direkte med producentens autoriserede servicepartner.

Du kan finde flere oplysninger om klager i vores købsbetingelser: https://www.kitchenone.dk/koebsvilkaar/